2014. augusztus 29., péntek

Kritika #95

Kedves Olvasók!
Most egy kritikát hoztam a Hope And Love címú blogról. A következőt valószínűleg szeptember elején fogom, addig is használjátok ki a nyarat, már amennyi még maradt belőle. :)

Hope & Love
Evelin~

Kinézet:
Nekem tetszik a fejléced, csak az az egyetlen problémám, hogy nem jól van elmosva. Harry haja miért lóg bele a lány arcába? Mindegy, ezzel kapcsolatban mást nem mondanék, elvégre nem te csináltad. Az egész blog fekete-fehér, amivel nekem nincs problémám, szerintem a hátteret is jól választottad. Ami a modulokat illeti, a legfontosabbak megvannak, viszont néhány szövegdobozzal feldobhatnád őket. A menüpont szerintem kevés. Más észrevételem nincs.

Bejegyzések:
Az első észrevételem, hogy sorkizárttal írj, úgy sokkal szebb lesz a külalak, ami egy blognál nagyon fontos. A fogalmazásoddal kapcsolatban annyit mondanék, hogy nem lenne rossz, viszont döntsd el, hogy jelent vagy múlt időben írod a történetet, mert egyszerre a kettő nem lehet. Amúgy a szókincseddel szerintem nincs probléma. Ilyet nem szoktam mondani, de szerintem a némelyik rész nagyon rövid. Olvastam, hogy nagyon nehezen megy az írás, úgyhogy azt tanácsolom, akkor írj, amikor nyugodt környezetben vagy. Nincs körülötted nyüzsgés, és csak az írásra tudsz koncentrálni. Helyesírási hibákat nem nagyon láttam.

Trailer:
-

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése