2014. augusztus 21., csütörtök

End of summer

Drága Olvasók!
Először is szeretnék bocsánatot kérni, amiért nem jelentkeztem pár napig, csak minden összejött. (buli, lógás a barátnőkkel, családi programok, stb...) Hamarosan vége a nyárnak, és az elkövetkezendő 10 napban egy kicsit elő kell vennem a tanulnivalót, szóval ritkábban jelentkezem. Iskolaidőben valószínűleg hetente egyszer-kétszer, de elhanyagolni semmiképpen nem fogom.
A kritikakérés mostantól inaktív, amíg meg nem írom az összeset. Ma gifeket hozok, és az elkövetkezendő napokban elkezdem írni a kritikákat is.
Nem szoktam elmondani, de nagyon jól esik, hogy már ennyien vagytok a blogon. 185-en! Az elején el sem mertem képzelni, hogy ilyen sokan fogjátok követni, de iszonyú hálás vagyok érte! Úgy nagyjából 50-60 olvasóban reménykedtem. ☺
Csak ennyit szerettem volna összefoglalni egy rövid kis bejegyzésben, szóval nem sokára hozok gifeket.
További kellemes nyarat, használjátok még ki ezt a kis időt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése