2014. augusztus 7., csütörtök

I'm here!

Kedves Olvasók!
Már tegnap hazaértem, csak egyszerűen nem volt energiám leülni a gép elé, de most itt vagyok. A kritikákat holnap elkezdem írni, és az egyéb kéréseket, valamint a pár cikis sztorit is akkor teszem ki, amit küldtetek. Mivel megszavaztátok, hogy változtassak a designon, erre valószínűleg még ma este sor kerül.
A másik dolog, 4-én lett egy éves a blog! Igazából akkor, mikor elkezdtem, még nem gondoltam, hogy ennyien szeretni fogjátok, amit csinálok. Hihetetlenül hálás vagyok Nektek, köszönöm, köszönöm, köszönöm! ♥
Szeretnék veletek megosztani néhány adatot a blog statisztikájával és egyebekkel kapcsolatban:






Plusz, a blog szülinapja alkalmából hozok pár szülinapos képet és gifet. Remélem, hogy hasznát tudjátok majd venni valamelyiknek.











Edi W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése