2014. augusztus 10., vasárnap

Kritika #91

Ez mára az utolsó bejegyzés, mindenkinek további szép estét jó éjszakát! A kritikákat folyamatosan írom, és a többi rendelést holnap, de legkésőbb holnapután hozom!


Kinézet:
A fejléceddel nincs problémám. Igaz, nincs túlcsicsázva, de szerintem ez így jó. A háttér színben szerintem nem passzol, de meglepő módon mégis illik a fejlécez. A modulokban minden megvan, szépen el is rendezted őket, és tetszik a menüstílusod! Bár a történetről kicsit többet is írhattál volna. A kurzorkövető szerintem színben nem nagyon illik a bloghoz, de annyira nem vészes. Más észrevételem nincs.

Bejegyzések:
Ami először szemet szúrt, hogy nem sorkizárttal írsz. Hidd el, hogy úgy szebb lenne a külalak! A fogalmazással kapcsolatban annyit mondanék, hogy figyelj a szóismétlésre. Lehetne kicsit részletesebb is, és ami a szókincsedet illeti, szerintem átlagos. Nem bő, de nem is szegényes. Helyesírásilag főleg vesszőhibákat vettem észre, ezekre figyelj oda!

Trailer:
-

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése