2014. augusztus 8., péntek

Kritika #90

Drága Olvasók!
Most egy kritikát hoztam, ma csak ezt, a többit majd holnap. Az egyéb rendelésekről sem feledkeztem el, azokat is sorra el fogom készíteni! A kritikákba most már a trailerről is fogok írni, ha van. És az új designnal kapcsolatban csak annyit mondanék, hogy remélem tetszik. Szeptemberben fogom újra változtatni egy kicsit ősziesre. Csak ennyit szerettem volna, további szép estét!

Higgins Girl [Becky G,OneDirection and 5SOS fanfic]

Kinézet:
A fejléced első ránézésre nekem tetszik, de ha jobban megfigyelem, a lányt kicsit elmoshattad volna. Az írás tetszik rajta, azzal nincs gond. A háttér egyszerű, de ami azt illeti, nekem tetszik, illik a fejléchez is, szóval én ezen sem változtatnék. Ami a modulokat illeti, nincs velük semmi probléma. Szépek, jól el is vannak rendezve, de mivel a designt nem te csináltad, többet nem is mondanék.

Bejegyzések:
Első ránézésre az első, amit mondanék, hogy írj sorkizárttal. Hidd el, úgy szebb lesz! A másik dolog, hogy akkor nem kel a mondat végére pont, ha utána teszel gondolatjelet. Pl.: - Sziasztok. - kiáltotta el magát Niall... Helyesen: -Sziasztok - kiáltotta el magát Niall. Más írásjelet tehetsz (például felkiáltójel), de pontot oda ne. A helyesírással kapcsolatban még annyit, hogy találkoztam néhány vesszőhibával, azokra figyelj oda! Amúgy a fogalmazásoddal nincs problémám, bő a szókincsed és részletes is.

Trailer:
Nekem tetszik, bár van egy-két elírás benne. De mivel nem te csináltad, mást nem nagyon mondanék róla.

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése