2014. augusztus 14., csütörtök

Kritika #92

Most hoztam egy kritikát csak designról. Még ezen kívül ma egy kritikát, és egy képet hozok, a többit holnap!

Loreen Criticism

Kinézet:
Első ránézésre nekem a fejléc nem tetszett, de most, hogy jobban szemügyre veszem, szerintem nem is rossz. Sőt, a blogod témájához kifejezetten jó. Viszont a sablon nem tetszik. Olyan, mintha a fejléc egy különálló kép lenne, ami csak magában "lógna". Egy másik sablonnal a fejléc és a háttér is jobban mutatna. A modulokkal kapcsolatban annyit mondanék, hogy szerintem használhatnál pár HTML kódot, az mindenképpen feldobja a kinézetet. Lényegében megvan az összes fontos modul, szóval azzal nincs probléma, viszont a Keresést vihetnéd a modulsáv tetejére, és a Rendszeres olvasókat az Információ alá. Mással szerintem nincs probléma.

Bejegyzések:
-

Trailer:
-

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése