2014. augusztus 10., vasárnap

Cikis sztorik

Drága Olvasók!
Itt van az a pár cikis sztori, amit küldtetek - természetesen név nélkül teszem közzé. Még ma hozok egy kritikát, és az egyéb rendelésekből is egyet! Tudom, hogy tegnapra ígértem, de nem voltam itthon, remélem ezért nem haragszotok.
Kellemes olvasást! :)

#1 Egyszer osztálykiránduláson elmentünk strandra. A srác, aki tetszik vett nekem fagyit és leültünk a padra, hogy megegyük. Elkezdtünk beszélgetni, és leettem magam... elég ciki volt, ráadásul még utána segíteni akart letörölni a hasamról, erre az ő nadrágját is összecsöpögtettem csokifagyival... Halál ciki volt!

#2 A suliban szünetben eléggé unatkoztam, így elővettem a telefonomat, és elkezdtem írni a One Directionös blogom új fejezetét. Teljesen bele voltam merülve és semmit nem hallottam ami körülöttem volt. Épp egy erotikus részt írtam amikor hirtelen nevetésre lettem figyelmes. Az egyik fiú az osztályból mögöttem állt és hangosan olvasta fel azt amit írtam. Teljesen elvörösödtem és próbáltam magyarázkodni de persze hiába... Azóta se telefonozok a suliban.

#3 Április elseje volt, a nap, amikor engem mindig megszívatnak a srácok az osztályban. Nos ez idén sem volt másképp... bementem az osztályba és tök nyugodtan leültem a székre. Senki nem csinált semmit szinte egész nap, bár feltűnt, hogy a folyosón furcsán mutogatnak rám. Amikor az utolsó óráról kijöttem, az egyik osztálytársam utánam szólt, hogy nézzem meg a fenekemet a tükörben. Hát igen, reggel összecsokizták a székemet, amit nem vettem észre és beleültem...

#4 Ez végülis annyira nem gáz, de egyszer egy buliban megcsúsztam a padlón, hanyatt vágódtam és magamra rántottam egy srácot.......utána elég érdekesen nézett rám...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése