2014. szeptember 6., szombat

Kritika #96

Drága Olvasók! Először is, remélem, tetszik az új design. Egy kicsit próbáltam ősziesre csinálni, mivel - sajnos - már a nyárnak vége. A fejléc nem lett valami jó, tudom, de sajnos még mindig nem megy a készítés, de már próbálkozom! Most egy kritikát hoztam. Ma ezen kívül még egy bejegyzéssel érkezem, aztán valószínűleg a jövőhéten még egy-kettővel. További szép estét!

The Beautiful and me

Kinézet:
Igazából ritkán találkozom ilyen fajta sablonnal, és nekem egy kicsit furcsa is, de a tiéd megtetszett. A fejlécet megoldhattad volna úgy, hogy ne csak egy lányból álljon, hanem valami könyvborítóhoz hasonló kép. Ami a modulokat illeti, szerintem a legfontosabbak megvannak, és jól el is rendezted őket. Esetleg még annyin változtathatnál, hogy a Vándorlátogatókat és a Követőket kicserélhetnéd, de azon kívül semmibe nem tudok beleszólni.

Bejegyzések:
A szókincseddel szerintem abszolút semmi gond nincs. Helyesírási hibákkal találkoztam, de minimális mennyiségben, bár az is lehet, hogy csak elgépelés volt. A fogalmazásod jó, részletes, és nem követsz el szóismétlést sem. Hát, mást erről nem nagyon tudok mondani, az írásoddal sincs semmi probléma.

Trailer:
-

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése