2013. december 27., péntek

Kritika #39

If You Love me...you fight for me

Kinézet:
A fejléced jó és a háttérrel sincs különösebb bajom. A kurzorkövető szerintem illik a bloghoz, viszont a zenelejátszót nem értem, hogy miért kékre csináltad. Mással nincs baj.
10/9

Fogalmazás:
Tetszik a fogalmazásod, nem ismételsz szavakat és könnyen bele tudja magát élni az olvasó. Részletezel is, csak így tovább!
10/10

Helyesírás:
Nem vettem észre hibákat, vesszőhibákat se, ez jó! A helyesírásodba nem tudok belekötni.
10/10

Elrendezés:
Tetszik, hogy sok a modul, és ezeket szépen el is rendezted. Még esetleg tehetnél egy Összes oldalmegjelenítés modult a bal oldalra, de amúgy szerintem minden a helyén van.
10/9.5
Össz: 40/38.5

További jó blogolást! :)

10 megjegyzés:

  1. Szia! Csak azt szeretném kérdezni, hogy kaphatok e kritikát? (Fejlécet majd csak szombattól rakok ki, de nekem 8 mikor értékeled) www.nekemnyolcsot.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! Csak még egyvalami. Az nem baj, hogy a történeten kívül más cikk is van fenn? Mert megnéztem a többi kritikát (nem az összeset) és azok csak történeteket írtak. Válaszodat előre is köszönöm.
      Üdv: Lottó

      Törlés
    2. Szia! Nem, semmi gond, attól még írok róla kritikát :)

      Törlés