2013. december 23., hétfő

Kritika #34

This is my diary:$

Kinézet:
A fejléced nagyon tetszik, és az is, hogy az egész blog színvilága illik hozzá. A kurzorkövetőt is feketére, fehérre, esetleg szürkére csináltam volna, de ami most van, az se rossz.
10/9.5

Fogalmazás:
Nem nagyon találtam hibát, csak egy kevés szóismétlést. Ha ezen változtatsz, minden jó lesz. Részletesen írod le a dolgokat, ezen ne változtass!
10/9

Helyesírás:
Láttam egy-két vesszőhibát, ezekre figyelj oda! A másik pedig az, hogy a mondatvégi írásjelekből csak egyet tegyél! Másfajta hibával nem találkoztam.
10/8

Elrendezés:
A modulok a helyükön vannak, szerintem azon nem kell változtatni. Nekem kicsit kevésnek tűnik, de annyira nem vészes, ha így marad, akkor se rossz.
10/9
Össz: 40/35.5

További jó blogolást! :)

2 megjegyzés: