2013. december 18., szerda

Kritika #30


Kinézet:
Csinálj vagy csináltass a háttérhez illő fejlécet, és akkor jó lesz. Feldobhatnád egy kurzorkövetővel, vagy esetleg csillámmal. Ez az egyik kedvenc sablonom, és szerintem nincs rosszul megcsinálva. Ha lesz fejléced, szerintem már egész jó lesz.
10/7

Fogalmazás:
Nagyon tetszik a fogalmazásod, részletes és egyszerűen megfogott. Könnyen bele tudtam magam képzelni a helyzetbe, csak így tovább!
10/10

Helyesírás:
Nem találkoztam helyesírási hibával, még egy vesszőhibával sem, szóval csak így tovább! Az is tetszik, hogy a gondolatokat dőlt betűvel írod, ötletes!
10/10

Elrendezés:
Rendszeres feliratkozók modult mindenképp tegyél, és a számláló sem ártana. Szerintem lennének olyanok, akik feliratkoznának a blogodra, úgyhogy legalább a Rendszeres olvasók-at tedd ki.
10/7
Össz: 40/34

További jó blogolást! :)

2 megjegyzés:

  1. A rendszeres feliratkozó az egyenlő a rendszeres olvasóval?:D mert eddig csak azt találtam meg. A számláló merre lesz?
    És köszi a kritikát!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ugyanaz :) A számláló pedig az Összes oldalmegjelenítés modul. Szívesen! :)

      Törlés