2013. december 3., kedd

Kritika #24

Tinitörténetek

Kinézet:
Tetszik a fejléced, és a hozzá illő háttér is. Már ránézésre is látszik, hogy egy szerelmes történetről van szó (gondolok most a kurzorkövetőre és a fejlécen lévő szívekre). Egyszerűen jó a kinézet, nem nagyon változtatnék rajta.
10/10

Fogalmazás:
Ez az, amiről beszéltem a részletes leírással kapcsolatban. Nagyon ügyesen fogalmazol, élvezet olvasni a sorokat. Csak így tovább!
10/10

Helyesírás:
Vesszőhibák előfordulnak, azon kívül más nem nagyon. Erre figyelj oda, nincs sok, ha ha azokat is kijavítod, már tökéletes lesz.
10/9

Elrendezés:
Sok a modul, ami nekem kifejezetten tetszik. A fejezeteket az olvasók alá tenném, azon kívül szerintem minden a helyén van.
10/9.5
Össz: 40/38.5

További jó blogolást! :)

2 megjegyzés:

  1. Köszi :) Örülök, hogy tetszik :) A hibákat javítom és köszönöm az észrevételeket, mert én nem vettem volna észre :D Még egyszer nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés