2013. december 20., péntek

Kritika #33

My Horse ~ My Life

Kinézet:
A fejléceddel semmi bajom nincs és a háttérrel se. Ezt a sablont én nem annyira szeretem, de egyébként nincs rosszul megcsinálva. A helyedben létrehoznék egy olyan oldalt, hogy fejezetek.
10/8

Fogalmazás:
Szerintem egész jól fogalmazol, nincs szóismétlés és még élvezhető is. Tetszik, hogy részletesen írod le a dolgokat, ezáltal az olvasó könnyebben bele tudja magát érni. A fogalmazásoddal kapcsolatban nem tudok mibe belekötni.
10/10

Helyesírás:
Semmilyen hibával nem találkoztam, még egy vesszőhibával sem. Ez jó, csak így tovább!
10/10

Elrendezés:
Sok a modul, ez nekem tetszik. Viszont a sorrenden változtatnék. A cseréket tenném mondjuk legalulra, az összes oldalmegjelenítést a chat fölé, és a rendszeres olvasókat az összes oldalmegjelenítés alá. A többi nagyjából a helyén van.
10/8
Össz: 40/36

További jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése