2013. december 2., hétfő

Kritika #21


Kinézet:
A fejléced nem rossz, de nem is tökéletes. A háttered tetszik. Létrehozhatnál egy olyan oldalt, hogy részek. Így akik később kezdik el olvasni a blogod, könnyebben vissza tudják keresni az első részt.
10/8

Fogalmazás:
Átlagosan, könnyen megérthetően fogalmazol, csak vigyázz a szóismétlésre!
-Ha muszáj.-szedtem ki a kezemet a keze körül.Sosem fogta meg egy fiú,így a kezem.Nem tudom el magyarázni,hogy hogy.de egyszerűen más volt,mintha a többi fiú fogja meg.Azon a részen,zsibbadt a kezem.-Mit mülvetél a kezemmel?-néztem rá szúrosan.
Próbálj valahogy így fogalmazni:
- Ha muszáj - szedtem ki a kezemet az övéi közül. Sose érintett még fiú így. Nem tudom elmagyarázni, hogy hogy, de egyszerűen más volt, mint amikor a többi srác teszi ezt. Azon a részen zsibbadt a bőröm. - Mit műveltél a kezemmel? - néztem rá szúrósan.
Remélem érezted a különbséget, és a jövőben erre odafigyelsz.
10/8

Helyesírás:
Rengeteg helyesírási hibát láttam. Még egy-kettő nem lenne olyan vészes, de nálad sokat láttam. Egy tanács: mielőtt kiteszed a részt, olvasd át.
10/5

Elrendezés:
Szerintem minden modul a helyén van, esetleg a számlálót tehetnéd feljebb.
10/9
Össze: 40/30

További jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése