2013. december 7., szombat

Kritika #27

Beautiful nightmare

Kinézet:
A fejléced nagyon tetszik. A háttér egyszerű, de mégis illik a bloghoz. Néha ez jobb, mint az agyonra csicsázott. Hát, semmibe nem tudok belekötni, nagyon tetszik a blogod kinézete.
10/10

Fogalmazás:
Tetszik, hogy egy tettet több mondatban is megfogalmazol, ezáltal részletes, és az olvasó könnyen bele tudja élni magát. A fogalmazásodba se tudok semmiképp belekötni, az pedig kifejezetten tetszik, hogy jelen időben írod a sztorit.
10/10

Helyesírás:
Semmi, még egy vesszőhiba se fordult elő, ami dicséretes. És most se tudok mibe belekötni.
10/10

Elrendezés:
Elolvastam a Welcome To My Blog alatti szöveget, és egyszerűen megfogott. Szerintem az elrendezéssel sincs semmi baj, esetleg az olvasókat tehetnéd a chat alá. Azon kívül minden a helyén van.
10/9.5
Össz: 40/39.5

További j blogolást! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon köszönöm a kritikát, örülök, hogy nem igazán találtál hibát a blogomban, és hogy ilyen magas pontot elértem, pedig közel sem számítottam ennyire jó dolgokra, de nagyon örülök neki.Igyekszem mindenre figyelni. Egy tanácsod volt a végén, azt pedig jelentem, megfogadtam, és áthelyeztem az olvasókat a chat alá. :)
    Még egyszer nagyon köszönöm! :) És esetleg egy cserében benne lennél a blogommal? Nálam már kint vagy! :)
    Puszillak,
    Nomi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy megfogadtad a tanácsomat, és oké, máris kiteszlek! :)

      Törlés