2015. július 19., vasárnap

Újra itt!

Üdv!
Untitled
Rettenetesen, sőt, még annál is jobban sajnálom, amiért február óta nem jelentkeztem. A magyarázatom az, hogy a második félévben rengeteget kellett tanulnom, a nyáron pedig szerettem volna kipihenni magam, szinte egy olyan napom sem volt, amikor unatkoztam. Most pedig úgy döntöttem, újra aktív leszek!
Először is egy design-átalakítást fogok végezni, ugyanis a tél már elég régen elmúlt... Másodszor, szeretnék tiszta lappal indítani, tehát az összes megrendelést eltüntetem! Mostantól lehet rendelni ugyanúgy, mint eddig. A fejlécek készítésében még mindig nem vagyok túl jó, így azt nem készítek, de ha valahogy sikerül megtanulnom, szólni fogok!
További szép estét!
U.i.: Legkésőbb holnap este már új designnal jelentkezem!
Edi W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése