2015. február 13., péntek

Fontos bejegyzés

Drága Olvasók!
Mint gondolom észrevettétek, mostanában nem vagyok valami aktív. Ennek az oka pedig az, hogy rettenetesen kevés a szabadidőm. Szeretném a véleményeteket kérni azzal kapcsolatban, hogy érdemes-e folytatni? Lehet, hogy valamikor gyakrabban tudok bejegyzéseket hozni, viszont van, hogy nagyon ritkán. Jobb oldalon találtok egy közvélemény-kutatást, nagyon szépen kérlek Titeket, hogy szavazzatok!
Előre is köszönöm!
További szép napot!
Puszi, Edi W.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem semmi képpen ne hagyd abba. Nem számít, ha ritkábban írsz bejegyzéseket.

    ☺:Vida

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia,én már írtam neked egy levelet de nem válaszoltál.Akkor most elmondom, mit is írtam le.Ha úgy van jobb lenne ha felfogadnál valakit,és ha így lenne akkor én részt vennék Kritika írásba és Fejléc készítésbe mert mind a kettő jól megy.:) De ha nem vagy ebbe biztos tegyél be egy próba napra!:) Előre is köszönöm a válaszod,vagy itt vagy a levelembe!:)De inkább itt..:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem sem kéne abbahagynod, de... Tényleg nincs "ránk" időd... :/ De szerintem sikerülne, tovább vinni a blogot!

    VálaszTörlés