2014. július 18., péntek

Kritika #86


Kinézet:
A fejléc szép, viszont a háttér jobban illene hozzá, ha az egész fejlécalap fekete-fehér lenne, és csak a lány színes. De így se rossz. Tetszik, hogy használtál kódokat, mindenképp feldobják a blog designját. A gifek is illenek a kinézethez, szóval azokat is jól választottad meg. Viszont hiányolom a Rendszeres olvasók modult, és egy Összes oldalmegjelenítés modul sem ártana szerintem. Más mondanivalóm nem nagyon van, a színek összeillenek, szóval a kinézettel szerintem nincs olyan nagy probléma.

Bejegyzések:
Első ránézésre azt kell, hogy mondjam, hogy mivel sorkizárttal írsz, sokkal szebb a külalak. A fogalmazásoddal kapcsolatban csak annyit tudok mondani, hogy nagyszerű! Részletes, nem követsz el szóismétlést és a szókincsed is bő. Helyesírási hibát nem láttam, szóval ezzel sincs probléma.

További jó blogolást! :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Edi!
    Köszönöm, hogy foglakoztál a blogommal. A design egy html-kódra épült így nem lehet sajnos beleépíteni az általad említett modulokat...
    Még egyszer köszönöm a pozitívumokat. :)

    Sheila

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sheila!
      Nagyon szívesen. Értem, sajnálom, nem tudtam. :)

      Törlés