2014. július 10., csütörtök

Közérdekű!

Sziasztok!
Az első dolog, amit szeretnék mondani, hogy mostantól a kritika és a png képek rendelése is aktív. Azokról a blogokról nem írtam kritikát, amik bezártak, vagy már rég nem írtak bejegyzést. Ha így is véletlenül kihagytam valakit, akkor elnézést kérek, de most itt a lehetőség, hogy újra kérjetek! Nem fogom olyan sokáig húzni, mint eddig, igyekszem minél aktívabb lenni, és még pár napon belül hozni. Ez nem csak a kritikára vonatkozik, hanem mindenre.
A másik dolog az az, hogy már többen megkerestetek azzal, hogy szeretnétek szerkesztők lenni a blogon. Ezen jó sokat gondolkodtam, és arra jutottam, hogy ha elkezdődik az iskola (és esetleg nem lesz annyi időm), akkor mindenképp hirdetni fogok egy versenyt, vagy valami, hogy eldöntsem, kit vegyek fel szerkesztőnek.
A harmadik dolog, amit közölni szeretnék veletek, hogy eldöntöttem, többféle dologról is fogok írni. Ez annyit jelent, hogy nem csak a rendeléseket és a kódokat fogom posztolni, hanem más egyéb dologról is írni fogok. Még pontosan nem tudom, hogy miről, de mindig fogok keresni valami témát.
A negyedik, és egyben az utolsó is, a köszönet! Immár 164 feliratkozó van a blogon, és több, mint 79.000 megtekintés! Szívből köszönöm minden egyes embernek, és remélem, hogy sokan hasznát is veszitek a blogon található dolgoknak. Maradjatok továbbra is velem!
Puszi, Edi W.

2 megjegyzés:

  1. tudod hogy miket írhatnál?? (harmadik dolog)
    Cikis sztorikat!! :D
    szerintem azt mindenkinek tetszene :)
    én mondjuk örülnék neki :DD <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz ötlet! Lehet, hogy hamarosan írok/szerzek cikis sztorikat. :)

      Törlés