2014. július 10., csütörtök

Kritika #80

You Do Not Know Who I Am

Kinézet:
A fejléced egész jó, nekem nincs vele különösebb problémám. A modulok is tetszenek, viszont a virágos kép lehetett volna egy kicsit kisebb. A chatet hiányolom, szerintem az fontos, az olvasók így könnyebben is tudnak neked üzenni. Én ezt a sablon annyira nem szeretem, inkább az egyszerűt, de nem annyira vészes.

Bejegyzések:
Ha sorkizárttal írod a bejegyzéseket, sokkal mutatósabb és szebb. Szépen fogalmazol, nekem tetszik! Részletes, és nem követsz el szóismétlést sem. Ez maradjon a későbbiekben is így! Helyesírási hibákat se láttam, ami azt mutatja, hogy igényesen dolgozol. Szóval csak így tovább!

További jó blogolást! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépen köszönöm a kritikádat! :) Megfogadom a tanácsaidat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szívesen! Örülök, ha megfogadod :)

      Törlés