2015. augusztus 4., kedd

Kritika #105

Mára ez az utolsó bejegyzés, most a Masquerade című blogról hozok egy kritikát. Várom a további rendeléseket, addig is legyetek jók!
További szép napot! :)

Masquerade

Kinézet:
Első ránézésre nekem minden nagyon megtetszett. Összhangban vannak a színek, látszik, hogy kidolgozott a design, de mivel az nem teljesen a te munkád, inkább a fejlécet elemezném. Nekem tetszik, hogy a színek itt is egymáshoz illenek, viszont még jobban lehetett volna rajta dolgozni, minden kis apró részlettel foglalkozni. Mert ha ránézek, gyönyörű, de ha jobban szemügyre veszem, hiányoznak azok a bizonyos kis részletek. Viszont nem biztos, hogy mindenki így elemezgeti a fejlécet, szóval szerintem az se rossz, ha így hagyod. A modulokkal minden oké, megvannak a legfontosabbak és szépen el is vannak rendezve.

Bejegyzések:
Az első, ami feltűnt, hogy sorkizárttal írsz, ami igényességre utal. Furcsa olvasni egy történetet, ami nem E/1-ben íródott. Igazából ezekről mindig az volt a véleményem, hogy így az olvasó nem tudja magát beleélni, de te mégis képes vagy úgy megírni, hogy mégis olyan, mintha ott lennék. Tetszik, ahogy fogalmazol, akár egy profi. Minden részlete kidolgozol, bő a szókincsed és szépen használod a szavakat. Helyesírási hibát egyáltalán nem találtam, szóval ebbe nem tudok és nem is akarok belekötni.

Trailer:
-

További jó blogolást! :)

Edi W.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon köszönöm a kritikádat :)
    Örülök, hogy alapjában véve tetszett a fejlécem, bár tudom, szerkesztés terén még bőven van mit tanulnom. Azt hogy értetted, hogy figyeljek oda az apró részletekre? Ezt nem teljesen értem, bocsi.
    A történetről többen mondták már, hogy furcsa, hogy E/3-ban írom, pláne, hogy E/1-ben sokkal egyszerűbb lenne. De ha belegondolsz, az igazán nagy művek szinte mind az előbbiben íródtak, és én inkább rájuk szeretnék hasonlítani, mint a kizárólag E/1-et használó Vörös Pöttyös könyvekre.
    Annak örülök, hogy tetszett a fogalmazásom, és hogy bele tudtad élni magad a történetbe.
    Köszönöm, hogy időt szántál a blogomra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit, és örülök, hogy tudtam segíteni. :)
      A részletekre úgy értettem, hogy kisebb képeket/brushokat is rá lehet tenni a fejlécre, hogy minden centije ki legyen dolgozva.
      Üdv,
      Edi W.

      Törlés