2014. október 22., szerda

Kritika #99

Drága Olvasók! Most egy design kritikával érkezem. A mai nap még hozok pár bejegyzést, és valószínű, hogy a szünetben gyakrabban tudok jelentkezni. Mindenkinek jó pihenést kívánok erre a pár iskolamentes napra! :) És akkor jöjjön is a kritika a Wonderland című blogról.

† Wonderland †
Wonderland

Kinézet:
Én általában nem szeretem az olyan fejléceket, amire kis képek vannak rárakva, de a tiéd kifejezetten tetszik. Ami a hátteret illeti, önmagában nekem nem igazán jön be, viszont ha a fejléccel együtt nézem, illenek egymáshoz, szóval ezzel is minden rendben van. A modulok jók, szépen el is rendezted őket. Esetleg még feldobhatnád azzal, hogy minden jelenleg futó történetet tehetnél külön modulba, plusz rakhatnál hozzá egy képet a főszereplőkről. Az oldalakat is végignéztem, nekem nincsen velük semmi problémám. Ja, és a kurzorkövetőd is jó. Összesítve a bogod kinézetén szerintem nem kell nagyon változtatni!

Bejegyzések:
-

Trailer:
-

További jó blogolást! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia. Mivel nem tudok neked üzenetet küldeni, ezért itt kérlek meg rá, hogy esetleg, ha tetszik a blogom, akkor oszd meg az oldaladon. Vissza megy. Köszi. http://everythingwillchanged.blogspot.hu/

    VálaszTörlés