2014. október 19., vasárnap

Kritika #98

Ahogy ígértem, itt is vagyok egy bejegyzéssel, amely egy kritika a Dreams and reality című blogról. A jövőhéten hozok pár kritikát és egyéb bejegyzéseket is!

Dreams and reality
Dreams and reality

Kinézet:
Engem egy kissé zavar, hogy látszik a zenelejátszó oldalt, de ez nem feltétlen jelent másnak is problémát. Ami a fejlécedet illeti, nekem csak a fejlécalap tetszik rajta és az írás. A png képeknél a lányt lecserélném, de mivel nem te csináltad, így többet nem is mondanék róla. A háttér színben illik a fejléchez, de én a helyedben keresnék egy jobbat. A modulokkal szerintem van egy-két probléma. A szereplőket miért így oldottad meg? Hozz létre egy oldalt, ahova be tudod tenni. A Halacskák modul szerintem felesleges egy ilyen blogra. Szerintem kérj meg valakit, hogy csinálja meg neked.

Bejegyzések:
Azt ajánlom, hogy inkább sorkizárttal írj, úgy sokkal szebb lesz! Ami a fogalmazásodat illeti, legyen egy kicsit részletesebb, és ne csak párbeszédből álljon az egész. A leíró részek fontosak, az olvasó ezáltal jobban el tudja képzelni a helyzetet. A történet hemzseg a helyesírási hibáktól. Erre nagyon figyelj oda, olvasd át a bejegyzést, mielőtt közzéteszed! Próbálj egy kicsit több energiát fektetni az írásba, és hidd el, meglesz az eredménye, többen fogják olvasni a blogodat.

Trailer:
-

Remélem, hogy nem bántottalak meg semmivel! További jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése