2014. június 17., kedd

Kritika #61

A bosszú árnyéka


Kinézet:
Nagyon tetszik! A fejlécet egyszerűen imádom, és, hogy használtál fel HTML kódokat, feldobja a blogot. A háttér illik a fejléchez, ami szerintem jó választás volt, és az egész összhangban van, még a kurzor is illik. A kinézettel kapcsolatban semmibe nem kötnék bele, szerintem jól van úgy, ahogy van.
10/10

Fogalmazás:
Tehetséges író vagy, szerintem nincs benne hiba. Részletesen leírod a dolgokat, és nem is ismétled a szavakat, könnyen bele tudja magát élni az olvasó. A fogalmazásodba se tudok belekötni, bármilyen hibát is keresnék.
10/10

Helyesírás:
Egy-két vesszőhibától eltekintve nem találtam komolyabb bajt. Azokra figyelj oda, bár ez sem olyan vészes.
10/9.5

Elrendezés:
Imádom a modulokat, és ahogy elhelyezted őket. Tetszenek azok az idézetek, amiket Perrie-hez és Zayn-hez raktál, ötletes. Ebbe se nagyon szólnék bele, szerintem ezen se változtass.
10/10
Össz: 40/39.5

További jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése