2014. június 15., vasárnap

Kritika #59

Harry vs. Niall (befejezett)

Kinézet:
Tetszik a fejléced, és, hogy illik hozzá a háttér. Igaz, csak egyszínű, de mégis jól néz ki, ebből is látszik, hogy a kevesebb néha több. Mondanám, hogy dobd fel valamivel (pl. kurzorkövető), de szerintem nincs rá szükség, mert ez így jó, ahogy van.
10/10

Fogalmazás:
Szerintem a fogalmazásoddal nincs különösebb probléma. Részletes, viszont egy-két szóismétlést láttam. Ezekre figyelj oda, próbálj rokon értelmű szavakat használni, vagy fogalmazd meg úgy a mondatot, hogy ne történjen ismétlés. Ezenkívül nincs mással bajom, bár ez sem akkora tragédia, de jó, ha azért figyelsz rá.
10/9

Helyesírás:
Minimális mennyiségű vesszőhibát találtam csak, ezekre figyelj oda, amúgy meg minden rendben.
10/9.5

Elrendezés:
Minden fontos modul megvan, és a helyükre raktad őket. Nem nagyon kötnék bele, szerintem ez így jól van.
10/10
Össz: 40/38.5

További jó blogolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése