2015. október 8., csütörtök

Gyors bejegyzés / Fejlécek

Sziasztok!
Remélem, hogy a mostani design elnyerte a tetszéseteket. Valószínűleg lesznek még kisebb változtatások rajta. Megpróbáltam a kódos designt, de az nekem nem jött össze, viszont próbálkozni fogok továbbra is, és ha sikerül valamit alkotnom, megosztom veletek! A fejléckészítéssel még mindig gondjaim vannak, csináltam párat, de nem lettek túl jók. Azért megmutatom nektek, hogy éppen hol tartok a fejléc készítés tanulásában. Plusz hoztam még egy összeszerkesztett gifet is, amint chaten rendelt Faye G. Remélem, hogy megfelel, és hasznát tudod venni!
További szép napot!











Edi W.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Edi ! Nagyon sok segítséget kaptam eddig is a blogodtól, lenne még egy kérésem. Szeretném a segítségedet kérni tartalomjegyzék létrehozásában blogspotban. Rengeteg receptem összegyűlt már a blogon, és szeretném rendszerezni, de sehogyan sem boldogulok vele. Előre is köszönöm ! Szép napot ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mariann!
      Örülök, hogy a blogommal tudtam segíteni! Sokféleképpen meg lehet oldani, létrehozhatsz oldalakat, vagy ami egyszerűbb, címkéket!
      Részletesen elmondom, mit hogyan kell, írj nyugodtan e-mailt: edina.mixer@gmail.com
      Üdv,
      Edi W.

      Törlés
  2. Nagyon nagyon tetszettek a fejléceid, és ha nem baj, akkor vittem is egyet.

    VálaszTörlés